gardener2reS

Isnin, 23 Julai 2012

sob . sob :'(

salam pada semua . bertemu kyta sekali lagi . amacam korg pnye puasa ? OK or errrr.. KO ? Hehehe . Alaaa , baru puasa yg ke .. ermmm .. bpe erkk . haaa , yg ke-3 . rasa sekejap je puasa ni . korg pon msti da plan nak beli baju raya , warna apa , pattern apa . msti lah kan . diwiku pon sebegitu rupa juga =P 

puasa mmg best tpy bila time nak beli mkan dkt bazar , mak aih , gyla batak berdusun je kenderaan . nak menghimpit takut juga . kang x pasal je x dpt raya . huhuhu . tpy bukan stkt org melayu je gi beli dkt bazar . kaum 1 malaysia kyta lah yg lgi ramai lgi pegi etc india n cina . yelah , diorg pon msti nak tumpang sekaki beli mkanan kann . bila lgi diorg dpt beli . 



boleh nmpk kan ?  btpa sesak nya jalan dkt epoh ==
andddd , 1 more thing , yg aku sakit hati sangat , bila dah smpai dekat bazaar msti la nak beli mkanan yg kita suka kan . yupe , x salah pon sbnrnya :P and then aku berkenan pulax tgk kueh di bawah ni .


Nyuummm . Nyummmm . nmpk cedap kann :)


okie , so bile deriaku beria-ria suroh amek kueh tu . so , aku amek je lah . ye laa , nak jaga hati deriaku juga :P aku dgn sorg member plan makan kat luar . jdi kytaorg cdang nak mkan dekat medan selera dkt GreenTown . bila time nak berbuka puasa , aku dgn senang hati ambil kueh lapis dulu . bila aku makan je .. gluppp @____@ welllkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk :P :P :P :P . tawar gyla batak . nie kes xde gula ke ape . xkan lupa letak gula kot .  hadoyai , sabo jelah >.<

so pngajaran di sini , jgn beli kueh or mkanan smpai melantak . nnti korg yg rugi yerk ! okie lah , smpai sini jelah ketidakpuasan hatiku . hermm , semoga kyta berjumpa lgi . bai tong :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan